FANTASPOA – FESTIVAL INTERNACIONAL DE CINEMA FANTÁSTICO DE PORTO ALEGRE

Este ano temos a honra de contar co Fantaspoa – Festival Internacional de Cinema Fantástico de Porto Alegre (Brasil) como festival colega.

O pasado mes de abril celebraron a súa XIX edición na que, ao longo de dezaoito días, proxectáronse máis de 200 traballos, desenvolvéronse conferencias, charlas e múltiples actividades. Estas cifras converten ao Fantaspoa, por méritos propios, no maior festival de cinema de xénero de América Latina. É, ademais, o único festival de Sudamérica que é membro da Federación Internacional de Festivais Méliès (MIFF).

Nesta edición do festival, contaremos cunha escolma dalgunhas das mellores curtametraxes brasileiras que pasaron por este festival colega. Así nolo explican João Pedro Fleck, director do festival e Nicolas Tonsho, produtor executivo:

Neste programa, seleccionamos cinco curtametraxes brasileiras que formaron parte da nosa mostra competitiva nas tres últimas edicións do festival. Tentamos ofrecer un panorama de parte do mellor cinema de xénero producido en Brasil nos últimos anos, con obras que se pasean con elegancia polos subxéneros do fantástico, foco prioritario de Fantaspoa. Utilizando elementos de fantasía, ciencia ficción e terror, convidan o espectador a reflexionar sobre o mundo real que nos rodea.

Acorde, de Tiago Teixeira, atrapa ao espectador en apenas un minuto cunha dura crítica social acorde coa realidade brasileira, baseada na obra de Laerte, un dos escritores de cómic máis respectados do país. Amor Irreal, de Lucas Reis, é unha inquietante historia sobre o amor e os seus máis terribles consecuencias. O Estado Original de Sofia, a primeira curtametraxe de Nina Coimbra e Carol Fernandes, é unha mirada ao que a ciencia, combinada co duelo e a obsesión pola eternidade, pode achegar á humanidade. Por último, Cósmico e Sideral están dirixidos por cineastas veteranos en Brasil: Kapel Furman, que dirixiu Skull: The Mask, un das longametraxes de maior éxito estreados en América Latina nos últimos anos; e Carlos Segundo, cuxa obra xa se proxectou en prestixiosos festivais como o de Clermont-Ferrand. Cósmico revela a historia dunha moza que herda unha mansión que esconde segredos fantásticos, mentres que Sideral coquetea co xénero nunha narración que establece un paralelismo entre a realidade dun humilde traballador e os esforzos de Brasil por lanzar o seu primeiro foguete tripulado ao espazo e que foi aclamada nalgúns dos principais certames cinematográficos do mundo, como o Festival de Cannes.